4 December 2013

Slim kinders skryf sinne



Dit was in daardie jare die grootste bevrediging om so teen die einde van die tweede kwartaal te begin sien hoe die Graad Eens al ouliker word met sinne skryf.
Dit was lekker om te weet  jy het dit vir hulle geleer! Aan die begin van die jaar kon hulle nog niks doen nie en kyk dan nou! Die humor wat daarmee saamgegaan het, was miskien die lekkerste deel.

Hul spelling was gewoonlik baie foneties:
Ons was Sansiti toe en my pa het gedobil
Ek eet apil koos konfyt op my broot
Toe daar honger sloot in die land was….
Dit was baj lekker by die see
Meneer Kreer is ons hoof
Ons skryv skriv
Ek gaan ‘n steviekaat kry vir djoedou
My juffrou draa boetse en sy jelp as ek ‘n vout maak
My pa maak kast hy dra swaar goet
My ma het spesiehaal hys toe gekom om iets op die tiewie te kyk
Ek eet graag soeper sie
My pa en ma pikly oor die bou ‘n ry aan ons stranthys
My ma word kwaad vir my pa as hy jultuit sport kyk
Mamma bêre haar lipstif en paravien in haar handsak
Ons bly in Jammelpak (Riamarpark)
Die pen is haarne, ek het nie sulke pen nie
Ek gaan ‘n in geneer word dan teekin ek vir die bouers plani
Ek wil in ‘n dibilverdieping huis bly met ‘n borilbat en ‘n waterbet

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...